UAB “Telšių regiono atliekų tvarkymo centras”
Adresas:J. Tumo-Vaižganto g. 91, LT-90143 Plungė
Tel.:8 448 500 43
El. paštas: info@tratc.lt
Juridinio asmens kodas: 171780190.
PVM mokėtojo kodas: LT100001362119

Skelbiamas konkursas UAB Telšių regiono atliekų tvarkymo centras direktoriaus pareigoms eiti

Mažeikių rajono savivaldybė skelbia konkursą UAB Telšių regiono atliekų tvarkymo centro (toliau – Bendrovė) direktoriaus pareigoms eiti (J. Tumo-Vaižganto g. 91, 90143, Plungė, į/k 171780190).
Bendrovės direktorius priimamas į darbą 5 metų kadencijai.

 

Bendrovės direktoriaus darbo pobūdis ir pagrindinės funkcijos:

  • organizuoja ir koordinuoja Bendrovės veiklą, kad būtų atliekamos pavestos funkcijos, įgyvendinami tikslai ir uždaviniai;
  • tvirtina Bendrovės veiklą reglamentuojančius dokumentus, Bendrovės struktūrą, pareigybių sąrašus, darbuotojų pareigybių aprašymus, veiklos programas bei planus, vidaus darbo tvarkos taisykles, darbuotojų saugos ir sveikatos darbe, priešgaisrinės saugos, elektrosaugos instrukcijas, darbo apmokėjimo sistemą, darbo laiko apskaitos žiniaraščius, viešųjų pirkimų, finansų kontrolės taisykles ir tvarkas, užtikrina jų vykdymą, planuoja ir paskirsto darbus;
  • teisės aktų nustatyta tvarka priima ir atleidžia Bendrovės darbuotojus, sudaro ir nutraukia su jais darbo sutartis, skatina juos ir skiria nuobaudas, įgyvendina kitas funkcijas, susijusias su Bendrovės darbuotojų darbo santykiais, Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;
  • dalyvauja investicinių projektų rengime ir vykdyme, palaiko ryšius su įvairių fondų ir programų koordinatoriais, pasitelkęs specialistus dalyvauja ruošiant bei įgyvendinant programas;
  • priima sprendimus dėl Bendrovės veiklos organizavimo, plėtojimo ir efektyvumo gerinimo;
  • sudarinėja Bendrovės vardu sandorius;
  • rengia ir teikia savivaldybėms, atsižvelgiant į savivaldybių pateiktą jungtinį lūkesčių raštą, Bendrovės veiklos strategiją ir įgyvendina ją;
  • atstovauja Bendrovei valstybės valdžios, valdymo institucijose, teismuose, įvairiuose posėdžiuose, pasitarimuose, viešuose renginiuose, derybose;
  • atlieka kitas funkcijas, nustatytas Lietuvos Respublikos teisės aktuose, savo kompetencijos ribose.

Bendrovės direktoriaus darbo užmokestį sudaro:

  • Pareiginė alga – pastovi darbo užmokesčio dalis, kuriai nustatomas koeficientas 3 (bazinis dydis, nustatytas LR pareiginės algos (atlyginimo) bazinio dydžio nustatymo ir asignavimų darbo užmokesčiui perskaičiavimo įstatyme; kaip pavyzdys: 2024 m. bazinis dydis 1785,40 eurai, pareiginė alga  su koeficientu 3 – 5356,20 eurai);
  • Kintamoji dalis, kuri  negali viršyti 30 proc. Bendrovės vadovui praėjusiais finansiniais metais išmokėtos pareiginės algos ir kurios dydis priklauso nuo metinių tikslų įgyvendinimo pasiekimų;
  • Metinė premija, kurios dydis negali viršyti direktoriaus 4 pareiginės algos dydžių.

Specialūs reikalavimai pretendentams:

  • turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą bent vienoje iš šių studijų krypčių: aplinkos inžinerijos, chemijos inžinerijos, bioinžinerijos, gamybos inžinerijos, biotechnologijos, aplinkotyros, chemijos, fizikos, biochemijos, biologijos, biofizikos, ekologijos, teisės, vadybos, verslo, viešojo administravimo, ekonomikos ar joms prilygintų krypčių;
  • turėti ne trumpesnę kaip 3 metų vadovavimo įmonei, įstaigai arba jų padaliniui darbo patirtį, kurioje darbuotojų skaičius ne mažesnis nei 25;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Europos Sąjungos teisės aktus, Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius uždarųjų akcinių bendrovių veiklą, darbo santykių reguliavimą, viešuosius pirkimus ir kitų Bendrovei nustatytų tikslų ir uždavinių vykdymą bei valstybinės ir regioninės atliekų tvarkymo sistemos organizavimą, plėtojimą ir administravimą;
  • žinoti projektų valdymo, vadybos, ekonomikos, finansų, personalo valdymo, vadovavimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus;
  • gebėti atstovauti Bendrovei ir akcininkams, valstybės institucijoms ir įstaigoms, savarankiškai priimti sprendimus, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, teikti siūlymus, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
  • išmanyti dokumentų rengimo taisykles ir teisės aktų projektų rengimo reikalavimus.

Dokumentai pateikiami el. paštu – jurgita.butaviciene@mazeikiai.lt iki 2024 m. spalio 23 d. imtinai.

Dokumentai, kuriuos privalo pateikti kandidatai:

  • kandidato paraišką dalyvauti konkurse ir sąžiningumo deklaraciją (1 priedas);
  • gyvenimo aprašymą (CV);
  • motyvacinį laišką;
  • pretendento anketą (2 priedas); 
  • asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją;
  • išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas;
  • darbo patirtį pagrindžiančių dokumentų kopiją.

Atrinktųjų pretendentų 2 etape bus prašoma per 14 dienų pateikti Bendrovės veiklos 5 metų programą raštu (apimtis – ne daugiau 5 psl.), kurioje būtų išdėstyti siūlymai dėl Bendrovės veiklos (tikslų, prioritetų, strategijos, jų įgyvendinimo būdų ir kt.), taip pat vadovavimo nuostatos.

Pretendentų atrankos būdas: 

  • Pokalbis žodžiu – pretendento prisistatymas bei atsakymai į konkurso atrankos komisijos narių užduotus klausimus;
  • Raštu pateiktos Bendrovės 5 metų veiklos programos ir jos pristatymo vertinimas.

Išsamią informaciją apie konkursą galima gauti: Jurgita Butavičienė, tel.: +370 443 98 248, +370 652 18 836, el. paštu jurgita.butaviciene@mazeikiai.lt

Konkurso organizavimo tvarkos aprašas